ca sa citez pe altcineva… ,,cineva scrie demential”. ;)

http://andraszasz.wordpress.com/2008/09/09/goi/

De data asta eu trebuie sa. Cineva scrie demential. ;) Randuri care sint ca… poate ma autoplagiez, parca am mai scris sintagma asta… ca o iarna alba de tot, in care te plimbi pe strada. si dintr-o data, prin multimea gri, zaresti pe cineva cu fular rosu, rosu de tot la gat. rosu out loud. rosu aprins. exact asa. poate ma autoplagiez. dar ce conteaza? conteaza ca ai fular si atunci cand nu e iarna. conteaza ca e rosu out loud. conteaza ca poate ai vrea doar sa iti cumpere bomboane care se lipesc de dinti.

astea-s doar cumparate de mine. si daca nu ti se lipesc de dinti, o sa fac reclamatie la OPC.😉

 

PS: nu iti faci avatar cu bomboanele tale? ce, numai eu cu puiii?😀

 

PS2: “What’s real can’t die.” (Free Radicals lyrics) Hi. :-) 

LATER EDIT: PS3: Multimedia, hypermedia content, non-linearitate, aplicatii multimedia interactive, organizare hypertext, convergentza new media, driven stories, storytelling. oki, mi-s oficial obsedata.😀

Categories: Oameni frumosi | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “ca sa citez pe altcineva… ,,cineva scrie demential”. ;)

  1. hmhm…o sa-mi fac; ce bomboanele mele?!😀

  2. :)))))))

    si alt avatar cu jolidon din liliac. :)))

    ps: ai castigat pariul pe jumate. as i said… boring. :))

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

