Bizzkid prin tinerete. :))

in sfarsit am gasit poza din ziua cand am facut 16 ani. =))

oare ce ore am maine la liceu? =)) azi ce muzica om pune in pauza eu si DJ-ul la radio Bizz, radioul liceului? si oare radu o mai juca fotbal in curtea scolii? (oh, yea, we truly, madly loved him)😀 si iar m-or trimite cu fortza la olimpiadele de franceza si istorie? oui, maintenant je deteste de tout mon coeur le francais. =)) si inca stiu toti anii la istorie, damn. si oare oi mai desena caiete intregi cu aia de la arte? si oare profu’ de istorie la cei 45 de ani ai lui o sa mai mi se para demential de misto? =)) si oare o sa mai merg sa vad spectacolele cu colinde de craciun?

deci, va rog! am implinit 16 ani. uite si dovada. poza de la party. =)) peste 2 ani oi fi si majora. =)) si atunci eram ca pestele pe uscat fara adidasi si blugi. =)) si eram asa chubby. =)) smiling.

Categories: Uncategorized | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “Bizzkid prin tinerete. :))

  1. mate, mate, isto, edu…:P

  2. deci nu am facut 19😀 rectific: am facut 16.😀

    tu cand ai tezele?😀 mie mi-e cam frica de aia la latina. frica de tezum la latinum est. =))

  3. teza…mmm…tezum,-i,-o, -um, -o, -um :)))) qvam est =))

  4. eu crezutum ca latinum erat foarte uratum.😀 dar cu toate acestum, avutum nota 10 mereu la tezum. pentru ca profum dadea tezum intai cu celelalte doua clasum de filologie.😀 si dadea aceleasi subiecte.😀 asa ca era bataie intre clasele de la filologie pe datul tezei.😀 dar cum noi eram mai smecherum, ii lasam pe ei sa fixeze tezum, apoi puneam si noi, fix dupa ei. =))

  5. vai, ce bonus graitus! si noi habemus tezum dupa D! si cind te gidestius ca pozum facutus est dupa 2 anis :))

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

