ceva. :)

Pentru ca am vrut sa fugim din Bistrita like two crazy. =)) Pentru ca mi-ai dat o carte galbena. Pentru ca am facut cea mai tare prezentare a Clujului si am descoperit ca Abru loves Armin. =)) Pentru ca iti place mancatul la ora 4 dimineatza in Speed. Pentru biletzelele traznite facute in Insomnia. Pentru ca nu stiu pe ce planeta te-ai nascut, dar mi-as dori sa se mai nasca si altii acolo. Pentru ca scrii enervant de demential. Pentru ca ai un inel misto. Pentru ca ii iubim pe FooFoo si Miau, doar ca nu tin mortis sa ii iau in custodie. =)) Pentru ca intr-o zi o sa ne amintim de black out. =)) Pentru ca imi spui mereu sa fac ce ma trazneste si ce ma face fericita si nimic altceva. Pentru ca radem mereu like craaaaazy. ;)) Pentru ca azi ai spus: ,,Ti-am mai zis ca ma doare-n 14 de altceva decit de tine.” Pentru ca atunci cand o sa mergi in Bucale, trebuie sa treci pe la tata sa ii duci bomboane. =)) Pentru ca am gasit o poza cu noi si Johnny Bravo =)) de cand eram tineri. =)) Pentru ca ai un rucsac de 168976 kilograme. Pentru ca esti TU si nimeni altcineva. : )

Categories: Uncategorized | 1 Comment

Post navigation

One thought on “ceva. :)

  1. Ioi!!!!!🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

