fara sens. conteaza?

povesti, alte povesti, si mai multe povesti, oboseala, inele pierdute-inele gasite, o scrisoare, ba nu – doua, trezit dimineata in fiecare zi la 7, dor de casa, craciun in aer, nu il simt, o piesa pe care nu mi-o aduc aminte, mi-e dor de wonderwall, glob de sticla in care ninge, vreau un fular verde urban ninja style, acumulator nou la laptop, vreau sa nu am doar 10 minute sa scriu textul asta, un prieten pierdut, altul gasit, gabriel-gabriela, miroase a lacrimioare, seara la apus ma duc pe acoperis sa mananc si ma tot gandesc mereu ca o sa ma inchida cineva pe dinafara din greseala – ca logic nu e voie acolo, m-as uita la ,,the butterfly effect”, dar am zis ca nu ma mai uit niciodata la el, comunicate, mail-uri idioate, spam-uri, legata de internet prin cordon ombilical, duminica e rai, nu mai pot sa scriu misto, mancare pe fuga, mancare arsa, toamna, adidasii mei verzi, un catel cu care impart mancarea cand ma duc spre casa, nu mai cred in prostii, voiam sa merg la johnny raducanu pentru ca imi placeeeeeee – nu am ajuns, vad o reclama misto la tv cu o tipa imbracata in fluturi, am intalnit oameni care faceau inconjurul lumii de 6 ani si nu voiau sa se mai intoarca decat peste 6 ani acasa, a murit albastrul-descultz, oops, as bea coca-cola, am vazut ieri pe strada scris mare cu creta un ,,te iubesc, se vede?”, dulce, sarat – niciodata intre, se aude coldplay, pe acoperis e bruma, -3 grade ieri-noapte, uneori rad, alteori nu, waldorf, henry miller langa perna, ma dor ochii, panorama super, vreau o zi departe de tot, scriu scrisori de penisonar nebun, mi-e drag de multe sau de prea putine, o cana cat o vaza din care beau cafeaua, vine iar tariceanu in vizita, campanie electorala peste tot, fotografii, au innebunit soferii clujeni, masini, cer, aer umed, rosu aprins, da soarele, nu mai stiu sa scriu povesti, sens, sens, sens. conteaza?

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

