10

lucruri pe care le vreau inapoi de craciun:

– pe sora mea, de-acolo, din cer. i-as da toti anii care-mi raman mie. nu as cersi sa traiasca, pt. ca am senzatia ca nici macar in cer nu e nimic pe degeaba. nu as vrea asta pe degeaba. as plati. viata mea in schimbul vietii ei. fara sa clipesc.

– cerceii aia mov purtati la absolvire, pe care i-am pierdut.

– medalionul ala de la 14 ani dat unui om plecat departe-departe 

– zapada adevarata si craciunurile de altadata

– portocalele din copilarie si florile de liliac de langa scoala generala

– luna aia mare, galbena si rotunda de acasa

– targu-jiu de-acum 18 ani, pe susanna care imi desena iepurasi in bucuresti si ziua in care am mers prin vidraru descultza

– pe bunicul si ochii lui albastri cat tot cerul, ca sa apuc sa ii spun macar o data ,,te iubesc”. cred c-au trecut 7 ani.

–  ziua in care m-am amorezat in cel mai total hal de ,,Wonderwall”

– povestile de reportaj si camera aia obscura foto de care mi-e dor.

Categories: Uncategorized | 1 Comment

Post navigation

One thought on “10

  1. Gabitza micuta si buna, tot ceea ce iti doresti e al tau si va fi pentru totdeauna. Imaginile si restul iti infrumuseteaza viata…si tu, la randul tau pe a noastra. oameni dragi pe care i-ai iubit…visele de acum. Mosul iti va aduce tot ce vrei…si noua mult mai mult…placerea de a te sti…putin.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

