nimic.

aseara ma plimbam prin oras.  si intr-o vitrina am vazut “Vietasii de pe Rahova”, cartea pe care i-am facut-o cadou candva, demult, unui om. odata, la fel de demult, mi-a spus ca el crede in mine. si din momentul ala a devenit un fel de al doilea tata pt. mine, desi nu are cu multi ani peste anii mei. e unul dintre cei mai frumosi oameni cunoscuti de mine in cluj.  e sincer, e pasionat, e talentat, crede in oameni, ajuta dezinteresat, poate fi si funny (desi nu prea rade niciodata), iarta si nu se supara cand nu raspunzi la telefon, e omul care ar munci ca un caine pt. ceva in care crede. e omul care n-a mai vrut sa stie de mine cand a constientizat ca el are o functie mare. dar si omul de care ma leaga multe amintiri. majoritatea frumoase. : ) e omul pe care eu il respect cel mai mult. si asa o sa fie mereu. nu am apucat niciodata sa-i spun lucrurile astea.  nu serios. nu le stie. si nici nu vreau sa ajunga sa le stie vreodata.  pentru ca nu am chef. pentru ca sint orgolioasa. pentru ca.

aseara ma plimbam prin oras. si dintr-o data au inceput sa-mi friga rau de tot talpile. talpile mele erau pe locul unde l-am vazut ultima oara. locul unde  ingropasem o… prietenie. : )

mi-e dor. si sper ca anii care vin si in care nu o sa sa il mai vad sa-i fie senini si cel putin atat de frumosi pe cat i-i doresc eu. : ) si ma bucur ca e total habarnist in materie de bloguri, altfel nu as fi putut scrie un post drag, ca asta. : )

Categories: Oameni frumosi | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “nimic.

  1. butterfly

    chiar nu ma pot abtine, cayman islands pt entry-ul asta.🙂

  2. cayman islands sa fie.🙂
    sau michael buble- home. sau cel putin asta era – accidental – in winamp.🙂

  3. cristina

    mic sfat: ai grija de prietenii care (te) merita.🙂

  4. @ butterfly: deci pe cand blog?😀

  5. butterfly

    give me some more time, i beg for your indulgence. :d

  6. urmatorul!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

