nimic II.

semafor, aglomeratie, oameni nervosi, telefon la ureche, cer urat, un copil se joaca cu nasturii de la hainutza colorata, un om ca o fantoma, pe care o vad cu coada ochiului si care trece pe langa mine in mai putin de-o fractiune de secunda.  ma opresc. oamenii grabiti mai ca trec prin mine, se imping, de parca timpul nu ar mai avea rabdare. cand ma intorc sa ma uit, nu mai e. imi inalt gulerul gecii, mut telefonul in mana neinghetata si merg mai departe.

***

“zzzzzrrr”. sms. injur sfintii din cer, e frig afara, mainile ingheata. iau telefonul sa citesc, privirea e perpendiculara pe telefon. strada e aproape pustie.

“salut, ce faci?”

urechile se dilata la maxim, tamplele explodeaza si fractiunea de secunda in care imi ridic ochii de la telefon dureaza cam cat doua eternitati la un loc.

“trebuie sa ajung undeva”

“bine…”

si ne continuam drumurile, ca si cum ele nu s-ar fi intersectat niciodata in viata asta. dupa cativa metri, ma intorc. el nu se intoarce.

***

 

Alternate ending 1. “zzzzzrrr”. sms. injur sfintii din cer, e frig afara, mainile ingheata. iau telefonul sa citesc, privirea e perpendiculara pe telefon. strada e aproape pustie.

“salut, ce faci?”

urechile se dilata la maxim, tamplele explodeaza si fractiunea de secunda in care imi ridic ochii de la telefon dureaza cam cat doua eternitati la un loc.

“saluuuuut. ma gandeam daca nu cumva te-am vazut la semafor. mi s-a parut ca te vad, dar cand m-am intors nu erai, asa ca mi-am zis ca probabil mi-e dor de tine si de-asta din timp in timp te vad in toti oamenii de pe strada. : )  hai sa povestim. mi-a fost dor de tine, mai.”

“hai”

***

Alternate ending 2. “zzzzzrrr”. sms. injur sfintii din cer, e frig afara, mainile ingheata. iau telefonul sa citesc, privirea e perpendiculara pe telefon. strada e aproape pustie.

“salut, ce faci?”

urechile se dilata la maxim, tamplele explodeaza si fractiunea de secunda in care imi ridic ochii de la telefon dureaza cam cat doua eternitati la un loc.

“trebuie sa ajung undeva”

“bine…”

si ne continuam drumurile, ca si cum ele nu s-ar fi intersectat niciodata in viata asta. dupa cativa metri, ma intorc. el sta pe loc, deja intors catre mine.

***

Alternate ending 3. semafor, aglomeratie, oameni nervosi, telefon la ureche, cer urat, un copil se joaca cu nasturii de la hainutza colorat, un om ca o fantoma, pe care il vad cu coada ochiului si care trece pe langa mine in mai putin de-o fractiune de secunda.  ma opresc. oamenii grabiti mai ca trec prin mine, se imping, de parca timpul nu ar mai avea rabdare. cand ma intorc sa ma uit, el e acolo, sta pe loc. ca si mine. imi inalt gulerul gecii, inchid telefonul si fug spre el.

***

PS:

Categories: Uncategorized | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “nimic II.

  1. ravas😛 pt. buttefly: piesa pt. post-ul asta cred c-ar fi ceva de oasis, de prin coloana de la “the butterfly effect”. nush. :-??

  2. butterfly

    :)) funny gabriela, n-am avut timp sa rascolesc prin minte, preocupata cum sunt de propriu-mi blog ( si alte alea…). Iata: am ajuns cititorul-referinta, un cititor in timp real la care autorul se raporteaza. pe punctCom.🙂🙂

  3. dragos

    de ce ii ridicam statuie amicului irepetabil, totusi? prin ce s-a remarcat asa mult? sunt doar curios. sau e o serie de povestioare fara legatura cu oameni reali? dar plecand de la premisa ca tu nu scrii niciodata fictiune…deschide-mi ochii, cine e irepetabilul OM?😀

  4. @butterfly.
    yep.😛

    @DD
    e fictiune. si chiar daca nu ar fi, nu vad de ce asa multa curiozitate.

  5. dragos

    poate amicul (amicul-fictiune, desigur, am inteles ca e fictiune😉 te citeste.🙂

  6. = )) : )) = ))

  7. cris

    capul sus, lasa in urma ce e de lasat in urma, viata merge mai departe.🙂

    si stii ca einstein spunea ca exista atatea realitati alternative cate posibilitati, adica o infinitate? 🙂 daca mos einistein avea dreptate, atunci sunt sigura ca in infinitatea aia de realitati alternative toate variantele astea s-au intamplat si inca multe altele la care nici nu te-ai gandit….🙂 si sigur intr-una din ele sunteti inca ce-ati fost.🙂

  8. teoria “multiverse”-urilor e misto, dar nu are nici o baza fizica reala.🙂 though, inca mai am timp sa ma fac super-fizician si sa le inventez eu.😉

  9. ps: si care ar fi variantele la care nu m-am gandit eu? : ))

  10. cris

    puteati sa mergeti gandindu-va la ale voastre si nu va remarcati deloc. puteati sa mergeti amandoi de mana cu iubitii si iar sa nu va vedeti. putea sa fie el ala care se intoarce si tu nu te fi intors deloc. intr-una dintre probabilitati poate nu v-ati intalnit deloc, in alta poate v-ati intalnit si v-ati impacat, in alta poate nici nu existati, deci acolo nu mai e nicio problema : )) nu degeaba am facut probabilitati la mate, ma pricep.😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

