feat. XYZ

XYZ: deci imi faci o portie de cartofi prajiti?

XYZ 2: nu

XYZ: cum adica nu?

XYZ 2: e un fel de “da”, numai ca invers

XYZ: si care e inversul unei portii de cartofi prajiti?

XYZ 2: inversul unei portii de cartofi prajiti e ca deja imi datorezi tu una

XYZ: ‘ai de capu’ meu. aaa… e bine daca ti-i fac sambata?

XYZ 2:

  • ****

XYZ: pai ai un venit sigur?

XYZ 2: nu, am un plecat sexy

  • ****

XYZ: da oricum pijamalele mele-s mai tari

XYZ 2:  da mă, da’ io am pijamale beta

XYZ 2: pijamale 2.1

  • ****

XYZ: production managerul si art director-ul. asa ca acuma trebuie sa refac toata campania

XYZ 2: mi-am dat seama de ceva. de-acuma vreau sa primesc de ziua mea cadouri utile. anul asta vreau un ciocan rotopercutant roz si un tractor cu stelutze albastre, fosforescente, sa se vada pe intuneric

XYZ: … da ce legatura are?

XYZ 2: … da’ trebe sa aiba?

  • ****

XYZ: ascult acuma. un atentat cu bomba a avut loc in orasul cu acelasi nume

XYZ 2: : ))))))

  • ****
Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

