clatitele ante-criza. :D

Cum sa nu faci o clatita din 10 incercari😀

23 sept. 2008 i.c.n. (inaintea crizei noastre)

deci, da. nu stiu sa fac clatite. si, ca sa avem motiv de hlizeala, fix aia vreau sa fac luna viitoare, de ziua mea. da, stiu, o alegere deosebit de desteapta. prin urmare asta nu e ultimul post pe tema asta. or urma si altele. ca doar mai am o luna. oi persevera pana oi reusi sa le fac. sau pana m-or scoate smurdu’ si pompierii din bucataria in flacari. :D amin!

incercarea nr. 1: azi dimineata: se arunca in sus clatita. clatita se lipeste de tavan. clatita se da jos cu matura. 

incercarea nr. 2: se arunca in sus clatita. se constata cu stupoare ca functioneaza legea gravitatiei. clatita lipita de podea. dar mai bine decat de tavan. tavan-podea… e si asta un fel de simetrie, nu?

incercarea nr.3: se pune clatita. intre timp se suna un bun prieten. se tine prietenul la povesti 5 minute, se rade, se glumeste. la mijlocul conversatiei se spune un mare “FUCK!” si se da fuga spre bucatarie. se constata o clatita decedata. o clatita scrum. se inchide telefonul si se injura prietenul absolut nevinovat, pt. ca te-a tinut de vorba. cineva trebuie sa poarte vina, nu?

incercarea nr. 4: nu s-a soldat cu o clatita arsa. stiu, stiu, o sa spuneti ,,uraaa!”. ei bine, nu. intr-adevar, nu clatita arsa. de data asta doar perdea arsa. sau semi-arsa. ma rog, nu m-am ambitionat, sint sigura ca daca ma ambitionam reuseam performante si mai mari, de tip sa dau foc la toata bucataria. ei, asta e. poate data viitoare.

incercarea nr. 5: a avut loc seara, cu gandul ca seara oi fi mai inspirata. ei bine… nu. incercarea nr. 5 a fost fericita pana la punctul aruncarii, desigur. desfasurare: aruncat clatita in sus. clatita aterizata pe o gramada de farfurii cocotzate, cum altfel, fix pe-un coltz de masa. gramada de farfurii dezechilibrata. zdranc-plosc-jaff-tzac-buf. da. toate sparte. da, desigur ca nu-s ale mele. da, mult injurat. da, il iubim pe murphy.

incercarea nr. 6 ne invatza ca nu e bine sa ai o clatita si un laptop in aceeasi incapere. se pune clatita. se da fuga la mess si la hlizit cu con-locatarii de mess. pt. restul povestii a se reciti incercarea nr. 3.

incercarea nr. 7 are loc dupa ce te imbraci in haine bune ca sa pleci in oras. credeti ca mi-am dat clatita pe haine? o, nu. sint mult mai indemanatica decat atat. eu doar mi-am dat absolut tot uleiul din tigaie pe pantaloni. evident, deschisi la culoare, cum altfel? ca sa nu se mai spele in vecii vecilor. amin.

incercarea nr. 8: hai ca ne apropiem de final. surprinzator, clatita de la incercarea nr. 8 iese bine. dar, dupa cum am zis, murphy e mereu treaz. asa ca, evident, cand vrei s-o pui in farfurie, o vezi cum aluneca frumos, cu tot mirosul ei sublim, din furculita. aterizeaza pe covor. pe covorul plin de scame. da, si aici am injurat mult. da, m-a durut sufletul mai ceva decat daca as fi aflat ca se insoara frontman-ul de la nickelback.

incercarile nr. 9 si 10: surprinzator, reusite. succes total. 2 clatite reusite, date cu gem de capsuni, impaturite frumos, mirosind asa de bine, incat abia astepti sa le gusti… le pui in farfurie si te duci pana jos sa mai cumperi ceva. evident cat esti pe la magazine pe jos te gandesti numai la clatitutze si la cat de bune or fi. cand vii ti se ridica spranceana. farfuria goala. cum stii prea bine ca nu ai facut clatite prevazute si cu picioruse cu care sa fuga, iti intrebi colegii senin, calm si candid: “bah, care ati luat clatitele ?!” imediat vine si raspunsul. care nu e cel asteptat: ,,pai i le-am dat lu’ Petrica (n.r. matza aflata in custodie comuna), am crezut ca le-ai pus acolo ca sa le arunci, de la cine le-ai capatat, ca tare urate erau.” =)) 

deci, asadar si prin urmare concluzia logica e ca o sa va vaduvesc de placerea degustarii clatitelor facute de manutza mea indemanatica. da, stiu ca va pare rau. da, stiu ca vreti sa mai fac. daca or fi smurdu’ si pompierii prin apropiere, in caz ca dau foc la bucatarie, evident ca o sa mai fac. eu STIU ca pot gati. STIU. doar ca presupun ca e o calitate pe care o ascund destul de bine.🙂

Categories: Uncategorized | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “clatitele ante-criza. :D

  1. Cum sa te santejez sa imi dai si mie niste clatite.
    Propun o negociere🙂

  2. Cum sa te santejez sa imi dai si mie niste clatite?hmm..
    Propun o negociere🙂

  3. paiiiii, dupa cum ziceam io altundeva, io ma ofer sa fac, dar musai trebuie sa vii cu:
    – echipament de protectie anti-incediu
    – telefon si numar al pompierilor in telefon
    – Zicu la purtator, cu rol de cobai. daca el gusta si nu are nimic, inseamna ca e safe si ca putem gusta si tu, eu si Iepu’😀
    – apoi cu totii mergem la birt sa sarbatorim ca am supravietuit holocaustului.😀

  4. ps: cre’ca o sa inventez clatitele jack daniels si jim beam.😀 asta din categoria “colega-mea care bea inainte sa plece de-acasa, la ora 8 dimineata, cafea cu lichior”.😀 de ce sa nu extind io ideea la clatitele mele? asa le-am putea vinde reteta la birt, pe franciza, ca tot e criza.😀

  5. nu mai posta d’astea cat sunt la serviciu. =))
    si votez ptr clatitele jack daniels. : D

  6. asta inseamna ca am cobai pentru clatitele jack daniels? oooo, how nice of you. propun sa le degusti langa spitalu’ universitar, just in case. : ))

  7. mai bine bungee jumping fara coarda elastica.😀

  8. i agree, bungee without strings is safer. : )))))))

  9. butterfly

    the party beagn without me, vad ca… eu ma ofer sa fac compozitia clatitelor, macar. Si sa tai cordelusele la bungee-isti🙂

  10. nuuuuuuu, te-am invitat primaaaaaa, fara tine no way.😛
    pai… e mai safe sa faca bungee decat sa fie cobai. : ))
    cand vii pe-aici give a ring, clatita-party.😀

  11. dragos

    butterfly, nu vrei sa mananci, nu vrei, nu stii in ce te bagi, mai bine bungee. : D gabitz ar fi cosmarul lui jamie oliver. sper sa nu ma auda. :))

  12. tu iti pregatesti coarda de bungee, iar io-mi pregatesc clatitele.
    and the scissors. =))

  13. butterfly

    dragos, my pancakes are divine… :d tucma’ ziceam ca ma ofer sa fac compozitia clatitelor, nu de alta, but extreme sports require quite a lot of energy, n-ati vrea sa picati in prapastie din prima incercare, nuuuuuu? (battling eyelashes)

  14. ma minunez ca nu are replica. : )) dar asta inseamna mai multe clatite pt. noi.😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

