on beauty (no zadie smith included ;)

nu m-am uitat niciodata atenta la “live forever”. azi am dat peste videoclipul versiunea US, dupa multi ani in care nu mai cautasem in folderul in care il aveam. si de vreo doua ori mi s-a parut ca-l vad pe kurt cobain. “rewind” de vreo 6-7 ori, “pause” de tot atatea… catchy, in videoclipul asta exista fractiuni de secunda in care apar oameni care nu mai sint. dar toate aproape de nesesizat pentru ochi.

par exemple, la 0:47 apare john lennon, pe la 1:40 ceva aluzie la sid vicious, pe la 1:44 jimi hendrix, pe la 1:15 si 4:04 apare pt. o nano-secunda kurt cobain, el e chiar cel mai greu de perceput… pe la 1:25 apare si bobby moore, the england captain for the 1966 world cup winning team. apar mai multi, astia-s doar aia pe care i-am putut remarca io.  misto ideea. one of the reasons oasis = beauty.🙂

anyway, eu prefer varianta unplugged “live forever”. asta de mai jos, adica:

Categories: Uncategorized | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “on beauty (no zadie smith included ;)

  1. butterfly

    esti prolifica!!!🙂 Si amuzanta!!🙂 Eu voiam sa-ti propun o amanare, me behind with my schedule… Iertare, va rugam!

    PS: Eu fac clatite excelente! If you invite me over, i might teach you some tricks…

  2. musai sa ai:
    – telefon si numar de la pompieri in telefon
    – echipament de protectie anti-incendiu
    – sotzul la purtator, pe post de cobai. daca el nu are nimic dupa ce gusta, inseamna ca e safe si pt. noi sa gustam din clatitele mele😀
    invited😛

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

