senseless.

Ca la Chirila. Amintiri la cheie, cu finisaje de lux. Vara cu miros intepator, ca al sangelui sanatos, cald si aburind care iti buseste pe nas. I wanna copy your soul and paste it. Somewhere. Don’t know exactly in which New Folder. E vara, se topesc oasele si amintirile. Logica sufera infrangeri. Aerul diminetii iti aduce vreodata aminte ca oamenii sint calzi? Nu trai ca si cum ai muri maine, asta e usor. Traieste ca si cum cel de langa tine ar muri maine. Te tzine? O fata in rochie de mireasa se plimba cu o umbrela verde deasupra capului. Oamenii scuipa seminte. Cojile se lipesc de rochia ei. Tocmai a trecut pe langa noi un Logan rosu. Iar am insurubat un bec. Scriu de pe un zgarie-nori japonez. Nu chiar. Ce bine suna Supermassive Black Hole. Ai auzit vreodata de Chinese Democracy? Hai in Vama. I love people with a halo around  their fingers. Cand te-ai uitat ultima data la fotografiile lui Cartier-Bresson? Constiinta nu ti-e reglabila, ca un ceas desteptator. “Break up when dinner’s fast food and no words”. Mi-e foame de oameni care sar din schema si de taxiuri galbene. Sometimes I think sitting on trains. Jeansii mei sufera de sindromul Stockholm. Stii in ce tara e Antwerp? Nu-s cool, m-am de-Twitter-izat, nu stau pe Facebook si nu am stiut pana la 20 de ani cine dracu’ e Louis Vuitton. Clouds part and rearrange just like people do, isn’t it? Religia mea e Henry Miller Kubrick Warhol Capote Kandinsky Bosch Poe. Ma opresc mereu pe strada sa le dau mancare cainilor maidanezi pentru ca si eu sint un maidanez. Asa ca stiu ca un maidanez te poate musca si iubi cu aceeasi sinceritate, ca o iubita capricioasa. Sint freaky: stiu sa-ti arat pe cer toate constelatiile, stiu pe dinanfara “Corbul” lui Poe, stiu sa-ti spun orice data a oricarui eveniment istoric in detaliu, as face toata viata teren daca as putea, stiu sa repar motoare de masini, ador cheile franceze. Sint si proasta: inima mea are memorie exagerata, nu trag concluzii mari, iubesc oamenii dezinteresat. Imi place sa merg desculta pe strada. Izbesc realitatea cu 10.000 de vise la ora. Cuvantul meu preferat e “serendipity”. Al tau? Mi-e incredibil de lene sa mai scriu la textul asta. Imi plac textele non-lineare, fara sensuri a portata di mano. Textele Quentin Tarantino-style. Stii ce e Shangri-La? Got my both hands in a bucket full of stars and I deny your astronomy. As vrea sa revad Jeux d’Enfants. Poate o sa-l revad. Tema pentru acasa: Sa-ti rupi viata in doua. Sa arunci o grenada in mijlocul soselei. Gandurile sar pe pereti in mii de bucati. Trantesti usa si iesi. Nimeni nu face curat in urma ta. Arunci toate actele in canal. Amintiri la cheie, cu finisaje de lux. Bonus umbrela verde. Fara coji de seminte.

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

