shocking Amnesty International advertising.

Pentru cine nu stie povestea, fotografia (sus in varianta folosita pentru campania Amnesty International, jos in varianta originala) ii apartine lui Edward Thomas Adams (1969) si infatiseaza o executie din Saigon. A fost facuta cu vreo 5 sau 10 secunde inainte ca militarul sa-i bage un glont in cap prizonierului. Fotografiile ca asta – oricat de socante, tragice sau triste ar fi – nu trebuie uitate; fotografiile ca asta au tras un semnal de alarma si au adus in ochii lumii ceea ce se intampla cu adevarat acolo unde nimeni nu voia sa vada ce se intampla. Prin urmare, oricat de socanta le-ar parea campania unora, eu prefer oricand o fotografie care sa nu ma lase sa uit si care sa ma scuture, in detrimentul unei imagini care nu spune nimic. Pana la urma, cand ai avea mai multa grija la volan? Dupa un spot in care un politist iti spune pe un ton apatic ca viteza face victime sau dupa ce vezi un copil care zboara printr-un parbriz? Un copil care ar putea fi al tau. O arma care ar fi putut sta – la fel de random – si la tampla ta.

Categories: Drawing & Photo | Tags: , , | 1 Comment

Post navigation

One thought on “shocking Amnesty International advertising.

  1. Pingback: the language of. « rESeRvOir dOgS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: