razboaiele lui.

Acum trei-patru ani, cand l-am cunoscut – oarecum din intamplare – in UBB, nu stiam prea multe despre el; era doar un alt personaj de pe sticla, care banuiam ca in spatele camerelor se transforma intr-unul dintre acei media-snobs carora le lipseste cu desavarsire simtul realului si al oamenilor reali. Ei bine, am primit o palma mare de tot cand in fata mea a aparut un personaj cu o incredibila deschidere spre oameni, care nu are nici un fel de problema in a iesi la o poveste cu niste studenti no name, care se uita in ochii tai cand iti povesteste si care nu predica jurnalismul la modul academico-inversunat. Si, desi pe-atunci nu vedeam liantul intre presa mea scrisa si televiziunea lui, omul asta mi-a aratat ca pasiunea e, de fapt, intersectia; aveam in fata mea un om care refuzase in repetate randuri un fotoliu comod si pufos pentru mersul pe teren; un om care refuzase in repetate randuri un birou fancy din pasiune pentru reportajul de razboi, pentru oameni si pentru povestile lor. E unul dintre aia care mi-au demonstrat ca pasiunea poate fi un fel de esperanto. E unul dintre aia rari, care nu exista doar in fata camerei, ci si in spatele ei. Dovada o gasiti si aici, in making of-ul reportajelor lui de razboi. Un volum nu numai pentru pentru cei pasionati de reportajul de razboi, ci si de reportaj in general. Un volum in care nu e vorba doar despre razboiul din transee. Lectura placuta!

Categories: Media | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

