isn’t it?

Josef Koudelka, France, 1974.

Primul reportaj pe care l-am scris continea – printre altele – si cuvantul “inger”. Era vorba de un reportaj despre street art, iar unul dintre stencil-urile baietilor – cel care imi placuse cel mai mult – infatisa un inger cam obraznic, in blue jeans. De-atunci am inceput sa strecor aproape in fiecare reportaj cuvantul “inger”. Era un fel de trademark, stiut numai de mine. Acum e prilej de ras la o bere cu prietenii, dar atunci treceam prin chinuri groaznice in incercarea-mi obsesiva de-a strecura un asemenea cuvant in texte care n-aveau nimic de-a face cu ingerii. : )) Si, mai ales, in incercarea de-a face ca editorii sa nu observe grozavia balastului lingvistic autolegitimat. Era un fel de laitmotiv pe care l-am pastrat multa vreme dupa. Si, probabil, inca il pastrez, intr-un fel sau altul. De-aici si pana la a vedea in poza asta un inger n-a fost decat un pas. Am descoperit-o intr-un thumbnail si – in secunda urmatoare – contururile si liniile ei neclare au format in capul meu o imagine cu statuia unui inger in prim-plan si cu o masina in plan indepartat. Dar, chiar si la o a doua privire, tind sa cred ca nu am fost prea departe de adevar. Nu degeaba Koudelka e unul dintre fotografii mei preferati. Nu l-as pune in top 3, dar cu siguranta in top 10 da.  PS for photo-friends: si nu, nu Henry Cartier-Bresson e no. 1. ;)

Categories: Drawing & Photo | Tags: , , , , | 1 Comment

Post navigation

One thought on “isn’t it?

  1. Pingback: cand vitrinele spun povesti. « rESeRvOir dOgS

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

