combustii si coincidente.

Dear One,

Joi – la doctorat – am intalnit un om interesant. Unul dintre aia rari. Si-a aprins tigara in sala de consiliu, s-a asezat pe scaun in felul ala in care se aseaza un om care urmeaza sa povesteasca despre fleacuri la o cafea cu prietenii si a inceput sa vorbeasca despre paradigme, Fukuyama, fordism, post-fordism, Durkheim, Paretto, Mills, scala lui Bauer, teleologie, Kun, fetisismul lui Murphy, Huntington etc. cu o dezinvoltura dementiala. Un om care a reusit sa genereze o discutie pasionanta, aprinsa, vie. Un om care, tigara dupa tigara, idee dupa idee, a reusit sa isi faca audienta sa arda timp de trei ore. Pe ceas.

“Provocati-ma! Surprindeti-ma! Uimiti-ma! Fiti originali! Originalitatea inseamna contestare! Contestati-mi punctele de vedere! Si nu va opriti la mine, provocati-i si pe ceilalti! Incepeti cat mai repede!” Cam asa si-a terminat discursul. Dear One, ajuta-ma sa-mi amintesc mereu sa incurajez oamenii sa fie originali, sa aiba puncte de vedere, sa conteste, sa ma provoace.

Si nu ma lasa sa uit nici ceea ce urmeaza sa-ti povestesc. Stii, Dear One, am spus mereu ca-mi plac coincidentele one in a billion. La un moment dat, fara sa vrea, omul asta mi-a dat un raspuns pe care-l cautam de ceva vreme: “Nu poti sa te desparti de ceva/cineva decat daca il cunosti”. Chiar asa, Dear One. Nu poti sa te desparti de ceva decat dupa ce l-ai cunoscut in totalitate. Asa ca fa-ti timp sa intorci fiecare piesa a puzzle-ului pe toate partile si o sa vezi cum, intr-o zi, ca prin minune, o sa te trezesti si o sa descoperi ca tot ce-a fost, a trecut.🙂 Cine-ar fi crezut ca un prof random iti poate da raspuns la intrebarea care te-a adus in the first place in Bucuresti? Imi plac coincidentele one in a billion. Si cel mai mult imi plac oamenii care se uita in ochii tai si iti spun cu o nonsalanta teribila si delicioasa: “Provoaca-ma!”

Cu mult-mult drag, de la cateva sute de km de Bucuresti,

gabi trabi dabi dubi du, gabriela ela ela eh eh, io.

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

