street stories: so you think you can write?

Alaltaieri am descoperit in facultate un afis cu povestea asta, un street story care face parte din proiectul povezidurilor si al bucurestitorilor. Pe scurt, o farama din proiectul asta e despre crearea unor povesti in jurul unor textuletze/imagini/stencil-uri etc. pe langa care treci zilnic prin oras. Cu alte  cuvinte, trecatorul devine un adevarat povestas urban, a carui imaginatie trezeste la viata si scoate din anonimatul gri literele, mesajele si desenele de pe zidurile orasului. E o joaca. Insa  una cu o miza frumoasa: gasirea celei mai potrivite povesti. In contextul asta,  mi-am adus aminte ca si eu am prin arhive o poveste asemanatoare. Povestea Alexandrei si-a  Vanzatorului de Aripi, prinsa in obiectiv intr-un parc din  Cluj. Ideea e simpla: cum am pe noptiera ceva numai bun de dat cadou unui om creativ, da-mi un mail la oneshotinmyhead@yahoo.com cu povestea Alexandrei si-a Vanzatorului de Aripi; daca e sparky, surprinzatoare ori pur si simplu haioasa, atunci cred ca am un cadou pentru tine. Conditii? Doar trei: 1. Max. o pagina. 2. Fii creativ, sari din schema, surprinde-ma. 3. Joaca-te. P.S.: Povestea poate sa aiba si un soundtrack. Altul decat Leonard Cohen si Alexandra leaving.🙂

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

