the girl in the park.

Sintem in octombrie, 2007, acum trei ani. Cluj. Peste parc a cazut o plapumioara de rosu-sarat, galben-obosit, verde-crud si albastru-descultz. Toamna are gustul unui coktail de sange si zahar. Cerul e linistit, nu il doare nimic astazi, nici macar culoarea. Lumina e deasa ca mierea. Eu ma plimb cu buchetul meu de frunze galbene, ea cu al ei. Se uita lung la buchetul meu. Expresia ei concentrata arata ca face calcule complicate, care imi scapa. Apoi vine spre mine razand din tot sufletul ei de puf, ingramadeste peste buchetul meu de frunze si buchetul ei si spune: “Uite, acum o sa ai si mai multe…” Si fuge.🙂 Peste 2 minute, ne intalnim iar. Eu le fac fotografii ratustelor de pe lac. Ea se joaca cu fratiorii. Are iar un buchetel de frunze uscate in maini. De data asta e randul meu: “Uite, acum chiar ca o sa ai cel mai frumos buchet de pe aici…” Si lipesc buchetul meu de al ei. Rade, il ia si nu mai fuge. In schimbul surasului aluia mai luminos decat toate supernovele la un loc, ii cer o fotografie. Si asa o prind si in obiectiv, nu numai in gand si-n suflet. Unul dintre pacatele mele e ca ma indragostesc – fara sa vreau – aproape de toti oamenii misto pe care-i cunosc intamplator. Ma indragostesc de povestile lor, cusute cu ata rosie. De ochii lor in care nu ploua niciodata cand e toamna. De  felul cum se joaca cu mainile cand un colt de soare li se agata de degete. Si ii iubesc inca multa vreme dupa ce-au iesit din viata mea. Cineva zicea, mai in gluma, mai in serios, ca inima mea e ca un hotel. But how can you blame me, cand oamenii sint asa FRUMOSI?

Categories: Uncategorized | Tags: , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

