un text prost.

“Care sint cele mai proaste texte pe care le-ai scris pana acum?”

Uite asta e ceea ce eu numesc “o intrebare buna”. Si uite astia sint oamenii care ma fascineaza: oamenii capabili sa puna intrebari pe care nu le pot anticipa.

Raspunsul o sa fie, evident, in jurul cozii, pentru ca nu am stat sa le numar, prin urmare nu le pot insira cu liniuta. Dar ele exista: de la banale mail-uri (ai fi surprins), post-uri de pe blogul asta (sau de pe cele pentru care mai faceam ghost writing pe vremuri) si pana la eseuri si, de ce nu, chiar materiale.

Textele mele proaste au fost, de cele mai multe ori, o poveste sentimentala, un esec asumat. Pana la urma, vorba lui Buscu (intr-un interviu), un text nascut, parca, prea tarziu si, in acelasi timp, inainte de vreme nu poate sa fie decat prost. Asa ca, da, am scris si eu cateva texte proaste la viata mea. Dar am invatat multe din ele. Si cateva dintre ele mi-au incrucisat pasii cu ai unor oameni pe care nu i-as mai fi cunoscut niciodata, in cazul in care as fi ales sa scriu un text bun.

Oricum, cele mai proaste texte pe care le-am scris nu m-au omorat. Si asta pentru ca, in afara de cazul in care nu ofensezi pe cineva in asa hal incat omul sa isi doreasca sa ia un pix de pe masa si sa ti-l infiga in cap, scrisul e o activitate destul de safe, in general. (;

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

